Flagopsætning lørdag 16. maj 8.30
Oprettet: 13/5 26, 11:14 af Erik Johnsen
16/5 2026, 08:30Til-/Frameld aktiviteten

Vi sætter flag op i byen

Vi starter i Nygade ved jernbanen.

Det tager ca. 20-25 minutter og vi slutter med en kop sponsorkaffe i LaViva

5 personer - den ene med bil og hængertræk.


   Eventuel kommentar:  

 Tilmeld  Frameld  Slet

Tilmeldte:
18/04 - 20:01  Kim Rørdam Andersen
12/05 - 07:48  Tinna Christensen
13/05 - 15:13  Steen Buhr Olsen  
13/05 - 18:18  Tina Ottesen
14/05 - 23:03  Heidi Nielsen
5 tilmeldinger
Frameldte:
Der er ingen frameldte på nuværende tidspunkt...

Gå tilbage til aktivitetssiden her.