Flagopsætning lørdag 30. maj kl. 8.30
Oprettet: 12/4 26, 18:33 af Erik Johnsen
30/5 2026, 08:30Til-/Frameld aktiviteten

Vi sætter flag op i byen

Vi starter i Nygade ved jernbanen.

Det tager ca. 20-25 minutter og vi slutter med en kop sponsorkaffe i LaViva

5 personer - den ene med bil og hængertræk.


   Eventuel kommentar:  

 Tilmeld  Frameld  Slet

Tilmeldte:
23/05 - 08:03  Bent Kristensen  
24/05 - 11:28  Tina Ottesen
26/05 - 16:12  Heidi Nielsen
27/05 - 07:13  Steen Buhr Olsen
28/05 - 10:44  Debbie Jensen
5 tilmeldinger
Frameldte:
Der er ingen frameldte på nuværende tidspunkt...

Gå tilbage til aktivitetssiden her.