Flagopsætning lørdag 13. juni kl. 8.30
Oprettet: 12/4 26, 18:35 af Erik Johnsen
13/6 2026, 08:30Til-/Frameld aktiviteten

Vi sætter flag op i byen

Vi starter i Nygade ved jernbanen.

Det tager ca. 20-25 minutter og vi slutter med en kop sponsorkaffe i LaViva

5 personer - den ene med bil og hængertræk.


   Eventuel kommentar:  

 Tilmeld  Frameld  Slet

Tilmeldte:
31/05 - 06:53  Tina Ottesen
03/06 - 09:13  Steen Buhr Olsen  
10/06 - 22:57  Anette Olsen
3 tilmeldinger
Frameldte:
Der er ingen frameldte på nuværende tidspunkt...

Gå tilbage til aktivitetssiden her.