Cykeleventyr i 2026 - 6.
Oprettet: 27/5 26, 11:12 af Marianne Skøtt
11/7 2026, 09:00Til-/Frameld aktiviteten

Hej cykelturister.

CYKELEVENTYR:

Kalundborg-Sj.Odde-Århus-Hou- Sælvig-Ballen-Kalundborg.

Vi cykler fra klubben lørdag d. 11. juli med bagage til en aften og en nat i Århus. Bagagen medbringer du på egen cykel.
Der er ca. 80 km til Odden.
Vi sejler fra Odden kl. 13.30. Du booker selv billet på Molslinien. dk.
Kl. 15.00 ankommer vi til Århus og indlogerer på overnatningssted, som du selv booker.
Lise-Lotte, Boye, Jesper og jeg har booket på: booking.com på Wakeup-Aarhus.

Søndag cykler vi til Hou (ca. 32 km) og sejler kl. 12.00 til Samsø.
Her bestiller du på: tilsamsoe.dk.

På Samsø triller vi rundt og finder et godt frokoststed. Turen går tilbage til Kalundborg fra Ballen kl. 17.45.
Samsoelinien.dk
Det kan svare sig at bestille diverse billetter nu, hvis du vil være sikker på der er plads. Ruterne kommer senere.

Tilmelding her i gruppen er 9. juli. Vi ser frem til en fantastisk tur.

Marianne


   Eventuel kommentar:  

 Tilmeld  Frameld  Slet

Tilmeldte:
26/05 - 13:51  Jesper Bundgaard
26/05 - 13:51  Marianne Skøtt
27/05 - 18:27  Boye Andersen
27/05 - 18:28  Jan Jensen
27/05 - 18:28  Lise-Lotte Petersen
5 tilmeldinger
Frameldte:
Der er ingen frameldte på nuværende tidspunkt...

Gå tilbage til aktivitetssiden her.