Flagopsætning aftenåbent fredag 15. maj kl. 8.00
Oprettet: 13/5 26, 11:14 af
15/5 2026, 08:00Til-/Frameld aktiviteten

Vi sætter flag op i byen
Vi starter i Nygade ved jernbanen.
Det tager ca. 20-25 minutter og vi slutter med en kop sponsorkaffe i LaViva
5 personer - den ene med bil og hængertræk.


   Eventuel kommentar:  

 Tilmeld  Frameld  Slet

Tilmeldte:
21/04 - 17:32  Jeanette Jensen
12/05 - 22:27  Steen Buhr Olsen  
13/05 - 09:15  Aage Christensen
13/05 - 21:43  Keld Lützhøft Jensen
14/05 - 08:05  Carsten Thanning
5 tilmeldinger
Frameldte:
Der er ingen frameldte på nuværende tidspunkt...

Gå tilbage til aktivitetssiden her.